І. Етичні обов'язки соціального педагога стосовно клієнтів

1. Права і прерогативи, першочерговість інтересів клієнтів.

Соціальний педагог має докласти максимум зусиль, щоб виховати і розвинути самостійність клієнта. Його основні обов'язки:
а) не використовувати стосунки з клієнтом у власних інтересах;
б) не практикувати, не сприяти і не брати участі в будь-яких формах дискримінації, що базується на національності, сексуальній орієнтації, вікових, розумових чи фізичних вадах або яких-небудь перевагах, привілеях, персональних характеристиках; навпаки, мета його роботи — всіма доступними засобами боротися з такою дискримінацією;
в) уникати зв'язків або стосунків, що завдають шкоди його клієнтам;
г) не вступати в сексуальні стосунки з клієнтами ні за яких обставин;
ґ) інформувати клієнтів про ризик, права та можливості, обов'язки, пов'язані із соціальною службою;
д) ураховувати поради та консультації колег і наставників у випадку, якщо це слугує інтересам справи;
є) завершити роботу з клієнтом і професійні взаємини з ним, коли такі не є необхідні й не слугують інтересам цієї людини або сім'ї;
є) у випадку, якщо іншу особу офіційно призначено виступити на захист клієнта, мати справу з цією особою виключно в інтересах клієнта;
ж) не дозволяти втягувати себе в будь-які дії, що знецінюють або зменшують громадянські чи юридичні права клієнта, навіть якщо це робиться на його прохання;
з) забезпечувати активну суб'єктну позицію самого клієнта, не припускати приниження гідності його особистості формами благодійної допомоги, яка йому надається.
2. Конфіденційність і збереження таємниці.
Співробітник соціальної служби має поважати таємниці клієнта і не розповсюджувати інформацію, що стала відомою під час професійної соціальної допомоги. Він повинен:
а) використовувати конфіденційну інформацію, отриману ним від клієнта, лише у випадку професійної необхідності;
б) повністю інформувати клієнтів про межі конфіденційності, а також про цілі, для яких ця інформація може використовуватися;
в) у разі необхідності забезпечувати клієнтів будь якими офіційними записами, що їх стосуються;
г) забезпечуючи клієнта необхідними записами, дотримуватися конфіденційності іншої інформації, що зберігається у записах;
ґ) отримати свідому згоду клієнта, перш ніж друкувати, робити магнітофонний запис або дозволити будь-якій третій інстанції спостерігати за його роботою.


Соціальний педагог не повинен приймати цінних подарунків за виконану роботу.



II. Етичні норми соціального педагога стосовно своїх колег

1. Повага, чесність, увічливість.
Соціальний педагог повинен:
а) на основі професійних інтересів і переконань ставитися до колег із повагою, ввічливо, справедливо, з довірою, зберігаючи делікатність;
б) поважати довіру колег під час професійних взаємовідносин і взаємодії;
в) створювати й підтримувати ситуації, що полегшують колегам етичні професійно компетентні дії;
г) під час роботи з клієнтом детально і чесно надавати відомості про кваліфікацію, точку зору, творчі знахідки колег, використовувати відповідні канали для оцінки методів їх роботи;
ґ ) замінюючи колегу, діяти в інтересах його репутації;
д) не використовувати конфлікт між колегою і керівництвом у власних інтересах та для зміцнення своєї професійної позиції;
є) шукати арбітраж або об'єктивного посередництва, якщо професійні конфлікти з колегами потребують негайного вирішення;
є) поважати колег, які безпосередньо не беруть участі у сфері його роботи;
ж) виконуючи обов'язки експерта, керівника, наставника стосовно колег, доброзичливо, спокійно і докладно доводити до їх відома умови спільної роботи і взаємин;
з) відповідаючи за оцінку дій інших педагогів, студентів, ознайомити їх із цією оцінкою.
2. Стосунки з клієнтами колег.
Співробітник соціальної служби має поводитися з клієнтами своїх колег з увагою, вести їх справи з повною професійною віддачею:
а) не брати на себе професійну відповідальність за клієнтів колеги без відповідного погодження з останнім;
б) обслуговуючи клієнти? колег під час їхньої відсутності, працювати з ними так само уважно, як і з «власними».


III. Етичні обов'язки соціального педагога щодо керівної організації або керівника

Співробітник соціальної служби повинен суворо дотримуватися своїх обов'язків, установлених керівною організацією:
а) працювати над удосконаленням, корегуванням політики організації, підвищенням ефективності та дієвості її служб;
б) використовувати ресурси керівної організації дуже уважно і тільки для таких потреб, на які ці ресурси розраховані.
IV. Етичні обов'язки соціального педагога перед своєю професією
1. Захист чистоти, недоторканності професії.
Соціальний педагог повинен підтримувати і підвищувати значущість, етику, знання та цілі своєї професії:
а) захищати і підсилювати чистоту професії, бути відповідальним і активним у дискусіях із її вдосконалення;
б) уживати заходів за допомогою відповідних каналів проти неетичної поведінки своїх колег;
в) попереджувати некваліфіковану та заборонену практику соціальної роботи;
г) не пропагувати під час реклами своїх можливостей, тих послуг, результатів, яких не можна досягнути.
2. Робота в мікрорайоні.
Соціальний педагог має всіляко допомагати людям, інформуючи і роблячи соціальні служби доступними для населення мікрорайону: вкладати свій час, професійний досвід і знання у діяльність, що сприяє шанобливому ставленню до корисності, чистоти і компетентності у власній професії.
3. Розвиток знань.
Соціальний педагог повинен нести повну відповідальність за розвиток і використання своїх професійних знань:
а) спиратися у своїй практичній діяльності на професійні знання;
б) критично їх аналізувати й оцінювати, цікавитися новими знаннями щодо його професії;
в) робити свої внески у розвиток знань із галузі системи служб соціальної допомоги населенню, ділитися досвідом, знаннями.



V. Етичні обов'язки соціального педагога перед суспільством

Співробітник соціальної служби має сприяти розвитку суспільства:

а) діяти таким чином, щоб виключити несправедливість стосовно будь-якої людини чи групи на основі національного походження, політичних або релігійних переконань, сексуальних орієнтацій, віку, шлюбного статусу, психічних або фізичних вад, а також виключити переваги та привілеї для окремих категорії! населення;

б) розширювати особистісні можливості всіх людей, різних сімей, з особливою увагою ставлячись до неповноцінних груп та осіб;

в) створювати умови для підтримки поваги до різноманітних культур, які складають суспільство;

г) сприяти створенню відповідних служб у випадку виникнення необхідності у суспільстві;

г) наполягати на змінах у політиці й законодавстві з метою покращення соціальних умов життя та підтримки соціальної справедливості;

д) підтримувати участь громадськості у формуванні соціальної політики і розвитку активної діяльності всіх соціальних інститутів.




0 коментарі:

Дописати коментар

Розклад руху автобусів

Розклад дзвінків

1-2 класи
1 урок 08:00 - 08:40
2 урок 08:50 - 09:35
3 урок 09:45 - 10:30
4 урок 10:45 - 11:30
5 урок 11:45 - 12:30

3-4 класи
1 урок 11:45 - 12:30
2 урок 12:40 - 13:25
3 урок 13:35 - 14:20
4 урок 14:30 - 15:15
5 урок 15:25 - 16:20
6 урок 16:30 - 17:10
 
5, 8-11 класи
1 урок 08:50 - 09:35
2 урок 09:45 - 10:30
3 урок 10:45 - 11:30
4 урок 11:45 - 12:30
5 урок 12:40 - 13:25
6 урок 13:35 - 14:20
7 урок 14:30 - 15:55
8 урок 15:25 - 16:10
 
6, 7 класи
1 урок 13:35 - 14:20
2 урок 14:30 - 15:15
3 урок 15:25 - 16:20
4 урок 16:25 - 17:10
5 урок 17:20 - 18:05
6 урок 18:15 - 19:00
7 урок 19:10 - 19:55

Віртуальна бібліотека

Календар України. Українське ділове мовлення

Архів

Погода

Боратинський ліцей. На платформі Blogger.

Останні коментарі

Звернення громадян

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

Загальна кількість переглядів

Батькам майбутніх першокласників

25.04.2024 о 16:30 в приміщенні Боратинського ліцею (каб. № 16) відбудеться зустріч з батьками, діти яких навчатимуться за науково-педагогічним проєктом "Інтелект України"

Адміністрація ліцею

Оголошення

Боратинський ліцей оголошує набір дітей до 1 класу на 2024/2025 навчальний рік (два класи за типовою освітньою програмою О.Я.Савченко та один – за науково-педагогічним проєктом “Інтелект України”).

Прийом заяв буде здійснюватися з 01.03.2024 р. по 31.05.2024 р.

Детальну інформацію можна переглянути на сторінці Батькам майбутніх першокласників.

Інформаційний куточок

Відео

Канали зв'язку управління Державної служби якості освіти у Волинській області

Канали зв'язку управління Державної служби якості освіти у Волинській області
У період воєнного стану управління Державної служби якості освіти у Волинській області продовжує розглядати звернення громадян, батьків, педагогів, консультувати керівників закладів освіти й представників органів управління освітою місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування з питань забезпечення доступної та якісної освіти, спільно долати виклики, перед якими стоїть наша країна в час війни.

Символіка ліцею

Структура навчального року

2023 - 2024 навчальний рік

Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

І семестр – з 1 вересня по 22 грудня 2023 року;
ІІ семестр – з 08 січня по 31 травня 2024 року.

Упродовж навчального року проводяться канікули:

осінні канікули – з 28 жовтня по 05 листопада 2023 року;
зимові канікули – з 23 грудня 2023 року по 07 січня 2024 року;
весняні канікули – з 23 березня по 31 березня 2024 року.

Особливості проведення НМТ-2024


Популярне